طراحی اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو - صنایع آجر اصفهان

طراحی اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو - صنایع آجر اصفهان

طراحی اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو - صنایع آجر اصفهان

طراحی اتاق خواب با دیوار آجری می تواند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. در واقع افراد چه سلیقه کلاسیک داشته باشند و چه مدرن می توانند از این طرح برای دکوراسیون اتاق خود استفاده کنند.
1401/1/17
0 نظر

طراحی اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو

طراحی اتاق خواب با دیوار آجری می تواند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. در واقع افراد چه سلیقه کلاسیک داشته باشند و چه مدرن می توانند از این طرح برای دکوراسیون اتاق خود استفاده کنند. آجر دکوراتیو که به آجر تزئینی داخلی و یا آجر نما دکوراتیو هم شهرت دارد از معروف ترین آجرهایی است که در دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود، در واقع طراحی دکوراسیون با دیوار آجر نما داخلی طرفداران بسیاری دارد.

طراحی اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو

شما می توانید با آجری کردن یکی از دیوارهای اتاق خود علاوه بر اینکه حال و هوای متفاوتی در اتاق ایجاد می کنید، به محیط گرما و جذابیت ببخشید. ایجاد این نمای چشمگیر در فضای اتاق شما باعث می شود فرد با سلیقه، اهل ذوق و خلاقی در نگاه اطرافیان به شمار بیایید که نسبت به محیط و دکوراسیون منزل خود بی تفاوت نیست.

بیشتر بخوانید: بررسی کفپوش آجری

طراحی دیوار آجری شومینه در اتاق خواب

در صورتی که اتاق خواب بزرگی دارید و مایل به گذاشتن شومینه در آن هستید می توانید دیوار پشت شومینه و بدنه شومینه را با آجر طراحی کنید. این کار زیبایی خاصی به اتاق شما می دهد و فضای آن را طبیعی تر می کند.

طاقچه آجری از بهترین نمونه های آجر نما در دکوراسیون

طاقچه آجری از بهترین نمونه های آجر نما در دکوراسیون

برای تزئین اتاق خود می توانید بر روی دیوار آجری آن طاقچه بسازید. به خصوص اگر این بخش اتاق خواب شومینه نیز داشته باشد، طرح جذابی به وجود می آید. به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی با آجر نما و یا طراحی داخلی منزل، اداره و… با آجر در سال های اخیر بسیار مورد توجه معماران داخلی و کاربران قرار گرفته است.

طراحی دیوار آجری با تصویر

با کشیدن تصاویر خاص روی دیوار آجری اتاق می توانید دکوراسیون اتاق خود را بسیار منحصر به فرد کنید؛ البته این طرح بیشتر برای دکوراسیون اتاق دخترانه با دیوار آجری و یا حتی بچگانه می تواند جذاب باشد. به هر حال طراحی نمای اتاق خواب با دیوار آجری دست شما را در این مورد کاملا باز می گذارد، علاوه بر این حتی می توانید قاب عکس های متنوعی را هم به آن آویز کنید که قطعا محیط اتاق را جذاب تر می کند.

رنگ کردن دیوار آجری در اتاق خواب

بعضی افراد ترجیح می دهند رنگ دیوار آجری اتاق با سایر عناصر محیط تضاد یا هماهنگی داشته باشد. با توجه به این موضوع این افراد می توانند دیوار آجری در اتاق خواب شان را رنگ کنند. استفاده از ترکیب رنگی مناسب و به وجود آوردن محیطی با رنگ های متعادل و دلنشین قطعا در این کار بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین آجر نما برای پارک ها و مبلمان شهری

آجر رستیک از بهترین آجرها برای نمای اتاق خواب

آجر رستیک از بهترین آجرها برای نمای اتاق خواب

آجر رستیک که در واقع آجر با طرح روستیک است، از زیباترین و به روز ترین آجرهای نما محسوب می شود که در سال های اخیر در دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. غالبا تداعی گر طبیعت، زیبایی و سادگی می باشد، از این رو نیز در طراحی دکوراسیون اتاق خواب با دیوار آجری می توان از این نوع آجر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: 7 کاربرد آجر نسوز 

مزایا و معایب طراحی اتاق خواب با نمای دیوار آجری

مزایای طراحی نمای اتاق خواب با دیوار آجر دکوراتیو نما

تنوع طرح و اندازه آجر: آجر تزئینی که برای دکوراسیون داخلی استفاده می شوند، دارای تنوع و طرح های متنوعی هستند، از این رو این کار می تواند دست شما را برای طرح های متفاوت و خلاقانه باز گذارد.

نقاشی بر روی آجر: اگر اتاق خواب با نمای دیوار آجری دارید، می توانید با سلیقه خود بر روی آن نقاشی کرده و به اتاق جان و روحی تازه بدهید.

معایب طراحی نمای اتاق خواب با دیوار آجر نما دکوراتیو

جذب رطوبت و ایجاد حشره: همان طور که می دانید آجر می تواند رطوبت را جذب کند و آن را در خود نگه دارد. آجر خیس ممکن است باعث ایجاد قارچ و کپک و در نهایت باعث به وجود آمدن سوسک و حشرات موذی شود. از این رو عایق سازی پشت آجر باید به درستی انجام شود.

آجر گرما و سرما را نگه نمی دارد: با توجه به این مورد که آجر عایق گرما و سرما نیست، چنانچه نمای آجری خانه یا اتاق شما زیاد باشد، برای حفظ گرما و سرما در آن ممکن است دچار مشکل شوید، اما اگر فقط یک دیوار باشد مشکلی پیش نمی آید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر