آجر نسوز مشکی

آجر نسوز مشکی

آجر نسوز مشکی
1400/9/16
0 نظر

آجر نسوز مشکی

آجر نسوز مشکی يكی  ازانواع آجرهای نما است. در این نوع آجر نسوز برای بالا بردن تیرگی در آن از منگنز استفاده می گردد. از این رو دارای قابلیت تولید در رنگهای مختلف اخرایی، قرمز، نارنجی و مشکی تا سفید‌ می باشد. آجر نسوز مشکی به دلیل دارا بودن جنبه ی زیبایی در نمای ساختمان قابل استفاده است. و نیز استفاده از آن بر اساس الگوهای متنوع حاصل از آجرچینی  باعث شده است که مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران قرار گیرد.و از آن  به صورت نما در داخل و خارج ساختمان استفاده شود. از آجر نسوز مشکی علاوه بر نمای ساختمان برای ساخت شومينه، باربیکیو و كفسازی نیز استفاده می گردد. ترکیب آجر نسوز مشکی با رنگ های سفید یا تم قهوه ای و با بندکشی سفید یا سیاه نمای منحصر به فرد و زیبایی را بوجود می آورد.

ویژگی های آجر نمای نسوز مشکی

آجر نمای مشکی دارای مقاوت حرارتی و مقاومت فشاری بالایی است. که به دلیل بالا بودن پایدار ی آن و عدم تأثیر پذیری از شرایط محیطی دارای کاربرد گسترده ای است. که در زمینه نماسازی و ساختمان سازی قابل استفاده می باشد. همچنین رنگ‌ بندی این محصول بسیار متنوع است.

استفاده از استاندارد های ثبات رنگ و ضد شوره بودن آجر نسوز مشکی،  کیفیت آن را در طولانی مدت تضمین می‌کند. همین امر باعث شده تا بعد از گذشت چند سال از زمان نصب، تغییر رنگ یا تغییر شکل، جلبک یا شوره در سطح آن مشاهده نشود. نکته دیگر در انتخاب آجر نسوز مشکی کنترل ابعاد آن است. ویژگی های دیگر آجر نسوز مشکی چسبندگی مناسب آن با انواع ملات ها است. و همینطور ثبات رنگ آن در شرایط نامساعد و مقاومت آن در برابر سرما، گرما  از دیگر مزیت های این آجر می باشد.

آجر نسوز مشکی را می توان با توجه به انتخاب طراح و تنوع دراستفاده از آن در ساختمان  در طرح های مختلف به کار برد.

آجرهای نسوز مشکی بیشتر ازهر رنگ دیگری، دارای ویژگی های عایق حرارت و صدا است.

استفاده از آجر نسوز مشکی  با ملات به رنگ های مختلف سفید و زرد و قهوه ای و ... جلوه ی ویژه ای به نمای ساختمان می بخشد.

رنگ مشکی این آجرنسوز مشکی، باعث می شود. تا توجه ناظرو بیننده به درختان و گیاهان اطراف آن بیشتر شود. گیاهان و گل های سبز و زرد در کنار نمای مشکی، باعث نشاط و شادابی و زیبایی بصری می شود.

انواع آجر نسوز مشکی

اشکال مختلف استفاده از آجر نسوز مشکی عبارتند از:

·       آجر نسوز مشکی تایل

·       آجر نسوز مشکی کرکره ای

·       آجر نسوز مشکی پلاک

·       آجرنسوز مشکی کف فرش

لازم به ذکر است. که قیمت آجر نسوز مشکی به دلیل بالا بودن کیفیت و مواد بکار رفته در آن نسبت آجر نسوز های دیگر بالاتر می باشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر