آجر در طراحی داخلی

آجر در طراحی داخلی

استفاده آجر در دکوراسیون داخلی
1400/9/13
0 نظر

دیوارهای آجری با ایفای نقش به عنوان نقطه کانونی یا  ایجاد پس زمینه ای که مکمل یا متضاد سایر عناصر طراحی اتاق است، به هر اتاقی شخصیت و زیبایی  می بخشد. چه سبک شما صنعتی باشد و چه روستایی، زیبایی و یکنواختی یک دیوار آجری می تواند به بافت و زیبایی  آن بیافزاید.

یک دیوار برجسته  ی آجری فوراً هر فضای داخلی را تغییر می دهد و آن را گرم و دلپذیر می کند. 

دیوارهای آجری و فضای داخلی مدرن :

 تصور می شود که دیوارهای آجری و طراحی مدرن با یکدیگر در تضاد باشند. اما در چند سال اخیر، معماران و صاحبان خانه‌ها هر زمان که نیاز به بافت، شخصیت منحصر به فرد و جذابیتی جاودانه در اتاق نشیمن داشته باشند، به سمت دیوارهای آجری زیبا جذب می‌شوند. برای برخی، دیوار آجری نمایان شده در اتاق نشیمن بیانی از گذشته غنی و تاریخی ساختمان و تلفیقی از گذشته و حال است. برای بعضی دیگر ، راهی برای افزودن ظرافت و شخصیت به فضای داخلی خسته کننده ای است که شیشه و سنگ بر آن حاکم است.

دیوارهای آجری جسورانه و پر از شخصیت هستند و بسیاری از آنها می توانند در فضای داخلی خانه شما گنجانده شوند. و به همان اندازه در آشپزخانه خوب به نظر می رسند که در اتاق نشیمن.  

دیوار آجری در اتاق نشیمن می‌تواند طیف گسترده‌ای از اشکال و رنگ‌ها را داشته باشد و به نظر می‌رسد با سبک‌های مختلف از صنعتی و شیک گرفته تا مدرن و قدیمی مطابقت دارد. 

اتاق های نشیمن مدرن با دیوار آجری برجسته در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . اگر  در یک آپارتمان، اتاق  یا خانه شخصی زندگی می‌کنید که دیوارهای آجری  آن پوشانده شده‌اند، وقت آن است که  اجازه دهید آجرکاری اصلی در آن بدرخشد. رنگ و سبک آجرکاری می تواند تفاوت زیادی در جذابیت کلی اتاق نشیمن ایجاد کند و در مورد اکثر فضاهای مدرن، رنگ آمیزی سفید آنها گزینه ای مطمئن و هوشمندانه است. این رنگ  پس زمینه را کاملاً خنثی نگه می دارد و در عین حال بافتی را به اتاق اضافه می کند.

دیوارهای آجری به حداقل مراقبت نیاز دارند تا ظاهری زیبا داشته باشند.

هر طور که آنها را طراحی می کنید ، سعی کنید یکپارچگی طبیعی و خاکی بودن سطوح آجری را از دست ندهید

اگر در حمام یا آشپزخانه استفاده می شود، سطح باید با درزگیر  شفاف تمیز شود. در آشپزخانه، به طور ایده آل نباید از آجر در نزدیکی محل پخت و پز استفاده کنید، زیرا بخار و پاشیده شدن روغن می تواند به مرور زمان  باعث تغییر رنگ در آجر شود. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر