آجر ال زرد

آجر ال زرد

آجر، محصول تولید شده از طبیعت خالق و منطبق بر طبیعت مخلوق ، یکی از قدیمی ترین کالاهای مهندسی ساخت بشر می باشد و هنگامی که هنر صنعتگران ایرانی با آن آمیخته می گردد، آجرهای نما به عنوان اولین انتخاب در زیباسازی نمای ساختمان خودنمایی می کند.
زینب جوزدانی
1400/9/8
0 نظر

آجرنمای ال زرد

آجر ، یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی می باشد  و هنگامی که هنر صنعتگران ایرانی با آن آمیخته می گردد، آجرهای نما به عنوان اولین انتخاب در زیباسازی نمای ساختمان خودنمایی می کند.

از گذشته تا به امروز آجر را می توانیم جزء اصلی ترین مصالح ساخت و ساز نام ببریم. در واقع آجر به طور مصنوعی از پختن خاک رس بدست می آید.در ساختمان هایی که امروزه ساخته می شود نیز آجر جزء مصالح ساختمانی مهم و پرکابرد به شمار می آید.آجر در دیوارسازی های بنا، ستون های بزرگ، جرزها، قوس های ساختمان و پوشش مدل های متفاوت طاق ها و هم چنین دیوارکشی ها و طاق نماسازی ها، کفپوش ها و بسیاری از موارد دیگر کاربرد های فراوان دارد.

آجر نما پلاک زرد  بر پایه خاک رس تهیه و تولید می گردد و از آن بیشتر در ساخت اماکن تاریخی ، مساجد با بافت سنتی استفاده میگردد. 

آجرنما پلاک زرد از انواع آجر نما در گروه آجر های پلاکی یا دوغابی یا 3 سانتی قرار دارد و در طراحی آجر نما پلاک زرد از تکنولوژی نانو جهت افزایش استحکام استفاده شده است.

سایز های آجر ال زرد:

آجر های ال زرد عمدتا در سایز های 7و 6.5 سانتی متر تولید می شود

طیف رنگ ال زرد :

ال زرد در سه رنگ زرد کم رنگ ، زرد متوسط و زرد پر رنگ تولید می شود.

کاربرد:

از ال زرد برای نمای زوایا ی موجود بر دیوار ها و پنجره ها  استفاده می شود.

مزایای آجر نما پلاک و ال زرد :

1- ماندگاری بالای رنگ

2- مقاوت در مقابل شوک های حرارتی 

3- باریک بودن و در نتیجه اشغال فضای کم

4- وجود طیف رنگ و در نتیجه زیبایی نمای اجرا شده

5-کاملا سازگار با محیط زیست میباشد و از نوع مصالح ساختمانی اصطلاحا سبز  است

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر