آجر  نسوز سفید

آجر نسوز سفید

بهترین تولید کنندگان آجر نسوز
1400/9/7
0 نظر

آجر نسوز سفید:

آجر نسوز

به جهت بالا بردن ماندگاری ساختمان در برابر فرسایش مکرر و قابلیت مصرف در تمامی شرایط آب وهوایی از آجر نسوز استفاده می‌شود. 

آجر های نسوز دارای رنگ های متفاوتی هستند ، که تعداد تنوع برای  مشتریان را زیاد میکند. تنوع رنگی آجرهای نسوز امکان هماهنگی با هر نوع رنگ در نمای ساختمان  را فراهم می کند و همین تنوع سبب محبوبیت آجر نسوز و استفاده فراوان از آن می شود.

روش انتخاب رنگ آجر نسوز:

 انتخاب رنگ آجر باید با نوع طراحی هماهنگ باشد. طراحی کلاسیک ، طراحی مدرن  و ... هر کدام نیازمند انتخاب طیف رنگی مختلفی هستند برای مثال در طراحی کلاسیک رنگ های مات  به کار برده می شود و در طراحی مدرن رنگ های سرزنده تر که معمولا درخشندگی بالایی دارند استفاده می شود.بنابراین باید انتخاب رنگ آجر نسوز با توجه به نوع طراحی و شکل ساختمان انتخاب گردد.

آجر نسوز سفید:

این نوع  آجر یکی از کاربردی  ترین آجرها ی نسوز  می باشد. این کد رنگ باعث ایجاد  زیبایی و سرزندگی در نمای داخلی ساختمان و همچنین نمای بیرونی آن میشود. 

همچنین رنگ سفید یک رنگ خنثی می باشد. به همین دلیل به راحتی میتواند  با آجرهای رنگی دیگر مثل آجر نسوز طرح انگلیسی یا آجر نما نسوز مشکی و …. تلفیق گردد و طرح های بسیار جالب و جذابی بوجود آورد. 

آجر نسوز سفید شامل رنگهایی از جمله آجر سفید دانه دار، آجر سفید متمایل به طوسی و آجر نما سفید صدفی و… میباشد.

 

ویژگی آجر سفید نسوز:

آجر نسوز سفید ظاهری  تمیز و همچنین شیک و مدرن ایجاد میکند.

برای تولید آجر نسوز سفید از خاک سنگ و خاک نسوز باهم استفاده میشود به همین دلیل دارای ویژگی های  سنگ و آجر   میباشد.

به دلیل امکان ایجادتلفیق  با دیگر رنگهای آجر نسوز و نیز دیگر مصالح معماری، استفاده از آن قابلیتهای بسیار گسترده ای در اختیار طراحان سبک مینیمالیستی قرار می دهد.

ترکیب رنگی:

نکته مهمی که در استفاده از آن باید رعایت کنیم تمایز رنگ بین سنگ و آجر و استفاده از پودر بندکشی تیره برای بندکشی نما است، به عنوان مثال اگر سنگ نما  سفید است و تصمیم به استفاده ازآجر سفید کرده اید ، از نوع سفید کرم یا سفید با دانه های سیاه با پودر بندکشی قهوه ای استفاده کنید. 

و اصولا این آجر به صورت ترکیبی با سایر متریال‌های ساختمانی که دارای رنگی متضادبا رنگ روشن می‌باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در تصاویر زیر می توانید تاثیر پودر بندکشی با رنگ های مختلف را در کنار آجر سفید ببینید

  

نکته مهم : برای نظافت  ساختمان بعد از اتمام بندکشی ، دو سه روز  دست نگه دارید و اجازه دهید تا بند کشیده شده خشک شود . 

به منظور نظافت به هیچ وجه نمای ساختمان را با آب نشویید . 

توصیه میشود که از یک فرچه مویی یا گونی و یک کارگر ماهر برای نظافت استفاده شود . 

در پایان باید گفت قیمت تمام شده بستگی به ابعاد و کیفیت آن دارد و همچنین نحوه عملکرد نصاب در کیفیت آخر بسیار بسیار موثر میباشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر